Reklama w III RP - Reklama wciąga

Reklama wciąga


W III Rzeczypospolitej reklama stała się trwałym elementem rynku, ważnym segmentem gospodarki a także naszej kultury. Odcisnęła swoje piętno i nadal ma przemożny wpływ na każdą nieomal dziedzinę życia ludzkiego, kreując opinie, marzenia, pragnienia, potrzeby i mody. Co więcej, po 1989 roku wydatnie wspomogła proces polskiej transformacji, poszerzając liczbę kanałów i przekazów składających się na komunikację społeczną. Bez wsparcia ze strony branży reklamowej reformy ustrojowe, zwłaszcza w sektorze gospodarczym, trwałyby u nas dłużej; zapewne też byłyby bardziej kosztowne społecznie.

Reklama zmienia się i rozwija szybciej niż jakakolwiek inna dziedzina. W Agencji Wasilewski z uwagą obserwujemy i rejestrujemy wydarzenia na rynku reklamy i mediów, przekonani, że rodzime środowisko reklamowe i reprezentowana przez nie branża zasługuje na rzetelną i usystematyzowaną dokumentację. Stąd wydany przez nas w 1999 roku encyklopedyczny tom „Pionierzy i tytani polskiej reklamy”, opisujący początki reklamy w III RP, którego kontynuacją jest najnowsza publikacja przygotowana przez Piotra Wasilewskiego:


Dwie dekady polskiej reklamy 1990–2010

NOWOŚĆ!!!


Wydana przez Agencję Wasilewski w czerwcu 2013 roku książka „Dwie dekady polskiej reklamy 1990–2010” przedstawia i podsumowuje dorobek branży reklamowej w minionych ponad dwudziestu latach. Szczegółowy opis zawartości blisko pięciusetstronicowego tomu, spis jego treści oraz wybór fragmentów, prezentujemy w zakładce „Dwie dekady polskiej reklamy 1990–2010”.

Nowa publikacja poszerza opracowaną przez nas listę książek na temat współczesnej polskiej reklamy, dostępną w zakładce Warto wiedzieć więcej. Zachęcamy do uzupełniania bibliografii.




Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. PersistentQueueNumber,manageableQueueCookie0,goodsport – przechowuje kolejkę zdjęć
  3. offerclient - sesja klienta
  4. CMS_DEBUG – debugowanie strony
  5. jsltTestCookie – testowe ciasteczko
  6. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  7. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www
  8. ADMS_ID, storeregion, mbox, georouting_presented, BANNER_TYPE, s_pers, s_vi - adobe.com
  9. x-src, datr - używane przez facebook.com

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.