Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej była pierwszą w Polsce publikacją, jedną z niewielu na międzynarodowym rynku księgarskim, o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych oraz psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Świadectwem znaczenia tej publikacji są pozytywne oceny (patrz zakładka Opinie czytelników) i jej obecność wśród obowiązkowych lub zalecanych lektur na kilkunastu uczelniach.
Dowodami uznania dla Propagandy dobrych serc... są nie tylko opinie o jej zawartości (przewodnik niezastąpiony w pracy zawodowej, rzetelna kopalnia wiedzy, podstawowe źródło bibliograficzne), ale też wyczerpany nakład pierwszego wydania. W 2008 roku wznowiliśmy tę książkę (uzupełnioną o nowe informacje) pod zmodyfikowanym nieco tytułem Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej. W drugim wydaniu pojawiły się dodatkowe informacje. Swego rodzaju ciekawostką są zaprezentowane, wcześniej nigdzie niepublikowane, odważne antynikotynowe projekty Andrzeja Pągowskiego.
Dowodami uznania dla Propagandy dobrych serc... są nie tylko opinie o jej zawartości (przewodnik niezastąpiony w pracy zawodowej, rzetelna kopalnia wiedzy, podstawowe źródło bibliograficzne), ale też wyczerpany nakład pierwszego wydania. W 2008 roku wznowiliśmy tę książkę (uzupełnioną o nowe informacje) pod zmodyfikowanym nieco tytułem Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej. Nakład drugiego wydania również został wyczerpany!!
Znalazły się też w niej specjalne wywiady z Jolantą Kwaśniewską - prezesem Fundacji „Porozumienie bez Barier”, a także z profesorami: Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą oraz nieżyjącym już publicystą - Krzysztofem T. Toeplitzem. Istotnym merytorycznie i efektownym wizualnie uzupełnieniem tomu jest dokumentalny zapis ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001. Grono autorów książki stanowią naukowcy, analitycy i praktycy rynku reklamowego w Polsce.
Książka adresowana jest do osób oraz instytucji zainteresowanych komunikacją społeczną: fundacji i stowarzyszeń, organizacji rządowych i samorządowych, agencji reklamowych, promocyjnych i public relations, uczniów szkół średnich i studentów piszących prace na ten temat, firm komercyjnych, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Oba wydania pierwszego tomu ukazały się dzięki wsparciu życzliwych Partnerów:
I wydanie: Telekomunikacja Polska SA, AMS SA, SMG/KRC Poland Media, PZU SA.
II wydanie: RWE Polska, AMS SA, Gabinet Pomocy Psychologicznej Warszawa.
Nakład wyczerpany!