„W czasach nadmiaru produktów oraz usług, ich nieustannej konkurencyjności poszerzonej wejściem Polski do Unii Europejskiej, właśnie marka – wyznaczająca cel, wartości i tożsamość firmy – staje się priorytetem. Potwierdzeniem tego faktu są liczne sondaże, według których polscy konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na markę konsumenta (lub usługodawcy) oraz jej wizerunek”, tak pisaliśmy we wstępie do publikacji która ukazała się we wrześniu 2003 roku. Tytuł – „Silna marka” – najczęściej jednoznacznie określał profil i tematykę zeszytu. Artykuły autorstwa doświadczonych praktyków dotyczyły istotnych zagadnień związanych z budowaniem i zarządzaniem oraz funkcjonowaniem marki.
Sądząc po niesłabnącym przez lata zainteresowaniu czytelników publikacją, którą po wyczerpaniu nakładu zamieściliśmy na naszej stronie internetowej, poruszona problematyka wciąż wzbudza ciekawość, a teksty naszych autorów mimo upływu lat pozostają aktualne. Prezentujemy trzy z nich: