Reklama społeczna w Polsce - Czytanie wzmacnia - Prace magisterskie


Dokumentując rozwój i dokonania reklamy społecznej w Polsce, w tym bibliografię publikacji – książki, artykuły prasowe – opisujących to zjawisko, postanowiliśmy w polu naszej obserwacji uwzględnić również prace magisterskie napisane w ostatnich kilkunastu latach i obronione na polskich uczelniach. Chcemy stworzyć ich rejestr i zarazem kolejne źródło wiedzy. Zbiór ten pozwoli na bliższe poznanie tematów magisterskich opracowań i niejednokrotnie związanych z nimi badań, określi trendy zainteresowań studentów, wskaże uczelnie oraz kierunki studiów, na których zagadnienia z zakresu reklamy społecznej magistranci podejmowali najchętniej.
Zachęcamy magistrów – autorów prac o reklamie społecznej, tych sprzed lat wielu, i tych z ostatniego roku, do zgłaszania udziału w projekcie. Wystarczy e-mail wyrażający akces do rejestru, w odpowiedzi prześlemy stosowną ankietę, jaką po opracowaniu umieścimy wśród już opublikowanych na naszej stronie internetowej.


Tematy prac magisterskich


2011

TematKontrowersje w reklamach społecznych na przykładzie kampanii „Stop Wariatom Drogowym”
AutorKatrzyna Szablowska
 

2010

TematOliviero Toscani, mistrz czy prowokator?
AutorKatarzyna Wolińska
 
TematReklama społeczna jako narzędzie skutecznej perswazji
AutorMonika Wyżykowska
 
TematReklamy szoku, cierpienia i współczucia. Próba socjo-pedagogicznej analizy telewizyjnych reklam społecznych
AutorAnna Markowska
 
TematTreść i forma reklamy społecznej w Polsce
AutorEwa Piekarska
 

2009

TematReklama społeczna jako narzędzie kształtowania postaw obywatelskich
AutorKatarzyna Bednarek
 
TematReklama społeczna na podstawie kampanii „Zmień kraj. Idź na wybory”
AutorAnna Komorowska
 
TematPorównanie skuteczności społecznych kampanii reklamowych w Polsce na wybranych przykładach
AutorKarolina Kozińska
 
TematWpływ kontekstu programowego, spójności treściowej oraz neurotyzmu na skuteczność oddziaływania reklamy społecznej.
AutorMateusz Krzemiński
 
TematReklama społeczna - jako odpowiedź na lokalne problemy społeczne
AutorAgnieszka Pytlik
 
TematReklama społeczna jako forma komunikacji perswazyjnej na przykładzie zachodniopomorskiej edycji kampanii „Wróć bez HIV”
AutorKatarzyna Rydzek-Kokot
 
TematPrzekaz emocjonalny w polskich kampaniach społecznych
AutorKatarzyna Wilga
 

2008

TematKampanie społeczne formą komunikacji społecznej. Na przykładzie inicjatywy Fundacji Św. Mikołaja "Mama w pracy"
AutorMałgorzata Rejmak
 

2006

TematZastosowanie zasad marketingu społecznego w kampaniach prozdrowotnych. Studium przypadku: akcja „Rzuć palenie razem z nami
AutorBogusława Karczewska
 
TematRozwój reklamy społecznej w Polsce
AutorMarcin Włodzimierski
 

2005

TematMarketing społeczny jako nowy potencjał polityki społecznej. Postrzeganie marketingu społecznego przez organizacje pozarządowe i instytucje samorządowe w Toruniu.
AutorMarta Karwacka (panieńskie Malinowska)
 

2004

TematReklama społeczna jako element marketingu społecznego. Postrzeganie reklamy społecznej przez młodzież w Toruniu.
AutorMarta Karwacka
 
Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. PersistentQueueNumber,manageableQueueCookie0,goodsport – przechowuje kolejkę zdjęć
  3. offerclient - sesja klienta
  4. CMS_DEBUG – debugowanie strony
  5. jsltTestCookie – testowe ciasteczko
  6. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  7. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www
  8. ADMS_ID, storeregion, mbox, georouting_presented, BANNER_TYPE, s_pers, s_vi - adobe.com
  9. x-src, datr - używane przez facebook.com

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.